13.5.12

DIUMENGE DE PREMI !

Quina sorpresa en obrir els comentaris i veure que dos amics blocaires m'han deixat un Premi!
Moltíssissimes gràcies a l'Eugènia del bloc Mira què fem ara!  i  al Joel del bloc Educació a les Tic.
De "mans virtuals" d'aquests companys  recullo el premi al BLOC FAVORIT!!!


Aquets premi se l'ha de concedir a 5 blocaires amics, una decisió difícil ja que m'agradeu molts i aprenc molt de tots vosaltres!! m'agradaria doncs  retornar-lo a l'Eugènia i al Joel, m'ha fet molta il.lusió rebre'l,  i també  per agraïr-vos la vostra tasca i dedicació!

M'agradaria fer arribar aquest premi també a companyes blocaires i que des d'aquí també agraixo la vostra bona feina i el compartir idees i il.lusions.

Miren del bloc: "La classe de Miren"
Estrella del bloc: "Idees Magistrals"
 Eva del bloc "Imagina Aula Viva"

Tot i així des d'aquí una abraçada a tots i totes que esteu en aquest petit món des del qual caminem junts malgrat sigui agafats de "mans virtuals".




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...