18.4.13

ARBRES DE PRIMAVERA

Amb els meus peques de 3 anys he fet una activitat plàstica relacionada amb la primavera, després de mirar i observar obres d'art i fotografíes relacionades amb aquesta estació de l'any i els paisatges primaverals, hem decidit fer un arbre ple de fulles verds i flors de molts colors. En primer lloc,hem fet el tronc de l'arbre fent regalimar pintura marró, un cop eixut amb els petits ditets i pintura hem estampat les fulles i les flors de diferents colors. Us deixo una mostra d'alguns dels resultats.


4 comentaris:

  1. Genials i molt creatius M. Angels !!!!
    Una molt bona proposta !!!!
    Petonets guapa !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel teu comentari Magda! Les teves paraules sempre animen!M'agrada que t'agradin.
      Una abraçada!

      Elimina
  2. Hola M.Àngels!

    Quan de temps sense passar pel teu bloc!! Entre unes coses i altres no tinc temps de navegar com abans pels vostres espais...

    Només volia dir-te que sempre que vinc em sorprèn veure les teues creacions. Un exemple són aquests arbres tan xulos i originals!!! M'han encantat! Me'ls enduc al meu pinterest de primavera ^_^

    Gràcies per compartir els teus recursos!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
  3. Benviguda Estrella!
    Et trobo a faltar!! ;) Però entenc que ara has de dedicar part del teu temps a altres questions més prioritàries.
    Gràcies pel teu comentari.
    Una forta abraçada!!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...