7.1.15

PROJECTE ELS INDIS AMERICANS

El curs passat amb els nens i nenes de P-5 vaig dur a terme el Projecte dels Indis Americans. Arrel d'unes colònies on el tema principal era els indis, i degut a l'interés que aquest va provocar en les nenes i els nens, vam decidir realitzar el projecte per tal de saber més coses sobre aquest interessant tema. Us deixo una mostra del recull que vam anar fent durant el projecte, en aquest recull es mostra com un dels continguts principals a treballar a través de la construcción del projecte va ser el llenguatge oral i escrit, degut a que P-5 és un dels cursos on es potencia molt la lectoescriptura i el llenguatge oral, i la metodología de treball per projectes ens perment treballar-ho d'una manera més motivadora.
Cliqueu a sobre la imatge i anireu a parar al meu Picassa on hi trobareu el recull del Projecte en imatges.

https://picasaweb.google.com/112191884069847625447/PROJECTEELSINDISAMERICANS#

6 comentaris:

  1. Hola m.àngels!
    Un projecte molt interessant.
    Com a curiositat, vas trobar alguna cançó o poema dels indis?
    Gràcies per compartir-ho.
    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Txell ! Gràcies pel teu comentari.
      Doncs precisament vam fer una dansa, vam buscar material amb el que poguessim fer un foc simulat ;), tubs de cartró robes taronges, vermelles i grogres, paper de cel.lofana. I un cop muntat, col.locats en rotllana al voltant del foc vam ballar la dansa del Ani Kuni.
      Una forta abraçada guapa.
      MªÀngels.

      Elimina
  2. Hola!!! Moltes gràcies x la teva resposta. Vaig a mirar la dansa, a veure si la trobo. Un petonet.

    ResponElimina
  3. este es un proyecto que tengo ganas de realizar, a ver cuándo nos toca y puedo pedirte ayuda. un abrazo.

    ResponElimina
  4. Hola MªAngels,
    primer de tot voldria dir-te que m'ha encantat el projecte. Nosaltres el treballarem d'aquí dues setmanes ja que a l'escola farem les cultures del món i a infantil hem triat fer els indis. Farem uns tallers internivell i a les tardes a la classe aprofundirem més en el tema. A més, jo faig p5 i m'anirà molt bé.
    No tindries les fitxes en format word o pdf per poder-me-les passar??

    Moltes gràcies per compartir les teves experiències, són de gran ajuda!!

    ResponElimina
  5. Hola!!!
    Sóc estudiant d'Educació Infantil i la meva intervenció serà sobre els indis americans, i m'agradaria agafar idees, però clico sobre la imatge i no em surt res!!!

    A veure si em podries facilitar algun enllaç!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...