24.8.12

PROJECTE JOAN MIRÓ

Hola a tots i totes! He aprofitat aquests dies de vacances per recopilar alguns projectes de treball que he anat fent durant cursos passats i que m'agradaria compartir amb tots vosaltres. Us deixo el projecte d'art que fa uns anys vaig fer a P-3 sobre l'obra d'en Joan Miró, la programació consistia en anar descobrint quines tècniques utilitzava el pintor, els seus colors preferits, i les escultures més importants. Vam realitzar amb els nens i nenes un treball d'anàlisis de l'obra del pintor que poc a poc ens va servir per anar construint el tema i els coneixements sobre l'artista. Projecte que vam clausurar amb la gratificant visita al museu i fundació Miró on vam poder gaudir in situ de les descobertes i de la magnífica obra que ens ha deixat l'artista. Espero que us agradi i que us sigui útil. Cliqueu a sobre la foto i anirèu a parar al meu Picassa on hi trobareu les diapositives del treball.

27 comentaris:

  1. Os quedo un proyecto genial, hace dos años también trabaje Miró con los enanos en mi cole y nos lo pasamos genial. UN saludo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracia Miren! Miró siempre ha sido un artista que ha encantado a los más peques!
      Un abrazo!

      Elimina
  2. Un projecte genial us va quedar la mar de bé !!!
    Ja t'he agafat algunes idees per si alguna vegada faig aquest projecte!!!!
    Gràcies per compartir-lo amb tots nosaltres !!!
    Petonets guapa!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Magda pel teu comentari! Si alguna vegada el fas gaudireu molt i t' encantarà!
      Petonets!

      Elimina
  3. Està molt bé!. A la meva escola també treballem sobre Joan Miró. Un any vaig fer aquesta cançó (la música me la va fer en Manel Hernández, del grup d'animació "Articulat"): http://www.youtube.com/watch?v=cED2XjZlnqw.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcis Miri pel teu comentari, he sentit la cançó i m'encanta! aquest any segurament tornaré a tocar el tema d'en Miró, gràcies per fer-me arribar aquest recurs, de ben segur que l'utilitzaré.
      Una abraçada!

      Elimina
    2. hola soc una ALUMANA DE INCA ME MAGADERIA COM PODER FER UN PROJECTE SOBRE EN JOAN MIRO

      Elimina
  4. Muchísimas gracias por compartirlo ;)Me ha encantado!!! Besicos

    ResponElimina
  5. Felicitats!! El projecte és genial!

    ResponElimina
  6. Benvolguda M.Àngels, un treball magnífic.
    Estic fent una webquest per treballar amb els meus alumnes l'obra de Joan Miró. https://sites.google.com/a/xtec.cat/joan-miro-i-la-seva-firma/proces/activitat-2
    Amb el teu permís utilitzaré les teves diapositives perquè els meus alumnes extreguin les seves idees. Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pel teu comentari Imma.
      He passat per la teva webquest i m'ha semblat genial !
      Enhorabona per la teva bona feina.
      Una abraçada.
      MªÀngels.

      Elimina
  7. M.Angels! buscant idees per treballar a MIró a classe ( vull acabar el curs treballant pintors i començaré amb Miró per similitud de nom amb el del cole:) )he trobat el teu projecte i M'HA ENCANTAT!
    Amb el teu permí utilitzaré algunes de les teues idees! I ja et compartiré com ha anat!
    Gràcies!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carolina, gràcies pel teu comentari, pots agafar el que necessitis, un plaer, espero que gaudiu del treball. Una abraçada.

      Elimina
  8. No em deixa obrir-lo. I és un projecte que em va agradar molt. Me'l podrieu enviar porfa.
    Gràcies

    ResponElimina
  9. Hola!
    Prova ara a veure si funciona. He canviat l'enllaç
    Una abraçada
    Mariàngels

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...