1.8.14

EL CINEMA

Aquesta entrada la vull dedicar a la Txell del blog La Maleta del Precinema a Infantil, ja que he tingut el plaer de poder portar a l'aula la maleta pedagògica del precinema a Infantil que va crear amb les seves companyes, i que ens va donar peu a  treballar el tema del cinema aquest curs passat.
Aquesta maleta es va convertir en una màquina del temps d'on va sortir en Xarlot ! un personatge que va arribar a l'aula des del passat per explicar-nos i ensenyar-nos com es va descobrir el cinema i ens va ajudar a desenvolupar el tema.
Gràcies Txell i a les noies de la Maleta del Precinema, per compartir aquesta creació tant fabulosa i que totes i tots podem gaudir.

Us deixo una petita  mostra de com vaig desenvolupar el tema del Cinema amb els meus alumnes de P-5, els quals van gaudir molt aprenent de la mà d'en Xarlot.
(cliqueu a sobre la imatge i anireu al meu Picassa on podreu veure totes les imatges )


EL CINEMA
 
 
EL CINEMA
 
 

4 comentaris:

  1. Hola m.àngels!!!
    Quina sorpresa!!!!
    Estem molt contentes que la nostra maleta hagi servit d'inspiració per endinsar-vos en el fantàstic món del cinema.
    Creiem que és un tema molt interessant i divertit pels infants i, molt sovint, tenim por de treballar-ho a l'aula.
    Felicitats pel projecte i moltes gràcies per compartir la feina que has fet a l'aula.
    Tot seguit, faré una entrada al bloc;)

    ResponElimina
  2. MÀngels! Recordo com em vas explicar el projecte mentres el feies i ara no t'ho creuràs però l'eix transversal de la meva escola és: El cinema :) Si no t'importa agafaré algunes idees teves.
    Petons!

    ResponElimina
  3. Aquest projecte i el material que conté la maleta, són fantàstics! Em pregunto si aquesta maleta està disponible a tots els centres de recursos i, si hi ha alguna manera de demanar-la. Gràcies!

    ResponElimina
  4. M’interessa molt, estic fent primer i m’agradaria utilitzar el vostre projecte, podria tenir més informació de les unitats? Es treballa la consciència fonológica?

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...