7.2.14

EL NÚMERO MÉS GRAN

Dintre dels jocs matemàtics del curs treballem quin és el número més gran d'un manera vivencial i manipulativament. Una de les últimes activitats consistia en fer la correspondència quantitativa construint torres amb peces de construcción, una de les condicions era que les peces havien de ser només d'un color per cada número i que haviem de respectar l'ordenació numérica.
A mida que realitzaven l'activitat vam tenir la sorpresa que ens tocava el sol! i aleshores vam descobrir que el número més gran coincidia amb l'ombra més llarga!!
Interessant oi?





2 comentaris:

  1. Una experiencia fantástica i lo de l'ombra genial !!!!!
    M'encanta treballar tant manipulativament i a més els nanos disfruten moltíssim mentre aprenen.
    Un petó
    Magda

    ResponElimina
  2. Hola M Àngels. M'agrada aquesta proposta. Al meu blog "tresquatreicinc" tinc una entrada similar que es diu "quant medeixen els nombres?". Crec que és totalment complementària a la teva i reforça la mateixa idea.

    Per cert, he volgut compartir amb el teu blog (que segueixo!) uns premis que m'han arribat. Si vols fer-hi una ullada, a "m'han fet un regal" es parla de tu ;-)
    Salutacions.
    Marta

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...